pondělí 15. února 2010

Romantické svatební účesy

Dobré ráno! Doufám, že pokud slavíte Valentýna, užili jste si včerejší den podle svých představ. My ho neslavíme, ale i tak to byla moc pěkná neděle :)

Mám pocit, že v albech na Beremese.cz se objevují stále ty samé fotografie účesů (ano, přiznávám, také jsem tam měla :), takže téma pro dnešní den je "neokoukané fotografie svatbních účesů" :) Projela jsem obligátní stránky Brides.com a The Knot a našla spoustu moc pěkných stylů, ty nejromantičtější tu máme dnes, na další se podíváme jindy. Pod každým obrázkem je jako obvykle odkaz na zdroj,  tentokrát přímo na stránku s dalšími informacemi o konkrétním účesu, takže pokud vás některý zaujme, klikněte na odkaz a dozvíte se víc. A teď už se pojďme kochat :)

Ve vlasech můžete mít orchideje....
(1)
 

...nebo i netradiční ozdoby 
(Nepodařilo se mi najít, zda se dají koupit i u nás, 
ale přes internet si je můžete pořídit na Ebay nebo Amazonu
krásné ručně dělané doplňky do vlasů najdete na Etsy)

(2)
  


(3)
  


(4)
  


(5)
  


(6)
  


(7)
  


(8)
  


(9)
  

(10)
  


(11)
  


(12)
  


(13)
  


(14)
  


(15)
  


(16)
  


(17)
  


(18)
  


(19)
  


(20)
  

Tak a je to :) Myslím, že některé by se klidně daly použít i na ples :) Budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů, který se vám líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat